درخواست ستاره‌های هالیوود برای بازگشت کوین اسپیسی به دنیای بازیگری

نوشته شده توسط:مجله 8 نیوز 8 نیوز | ۰ دیدگاه

حمایت همکاران برجسته از بازیگر جنجالی

جمعی از ستارگان هالیوود از جمله شارون استون، استیون فرای، اف. موری آبراهام، ترور نان و لیام نیسون خواستار بازگشت کوین اسپیسی به دنیای بازیگری شده‌اند. این درخواست پس از چندین سال غیبت اسپیسی از صحنه سینما و تئاتر به دلیل اتهامات سوء رفتار جنسی مطرح شده است.

اتهامات و برائت از دادگاه

کوین اسپیسی از سال ۲۰۱۷ و پس از متهم شدن به سوء رفتار جنسی فعالیتی در عرصه بازیگری نداشته است. اما در سال گذشته، وی از تمامی اتهامات تجاوز جنسی علیه چهار مرد در بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ تبرئه شد. همچنین، یک دادگاه ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ شکایت تجاوز جنسی علیه او را رد کرد.

مستند جنجالی و واکنش‌ها

انتشار مستندی به نام «اسپیسی بدون نقاب» در کانال ۴ بریتانیا که در اوایل این ماه پخش شد، دوباره توجه‌ها را به پرونده اسپیسی جلب کرد. در این مستند، چند مرد علیه اسپیسی شهادت دادند. با این حال، بازیگران و همکاران هالیوودی اسپیسی در حمایت از او با نشریه تلگراف صحبت کرده‌اند و خواستار بازگشت او به دنیای بازیگری شده‌اند.

حمایت‌های مطرح شده

شارون استون و دیگر همکاران اسپیسی معتقدند که پس از تبرئه شدن وی از اتهامات، او باید فرصتی دوباره برای بازگشت به عرصه بازیگری بتفا داشته باشد. آن‌ها بر این باورند که اسپیسی یکی از استعدادهای بی‌نظیر سینما است و نباید به دلیل اتهاماتی که در دادگاه رد شده‌اند، از فعالیت هنری بازداشته شود.

نگاهی به آینده

با توجه به حمایت‌های برجسته‌ای که از کوین اسپیسی صورت گرفته، احتمال بازگشت او به دنیای سینما و تئاتر وجود دارد. اگرچه هنوز موانعی بر سر راه او وجود دارد، اما این حمایت‌ها می‌تواند نقطه عطفی برای احیای حرفه بازیگری او باشد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...