تویوتا هایلندر هیبرید 2024: ایمن‌ترین خودروی سال

نوشته شده توسط:مجله 8 نیوز 8 نیوز | ۰ دیدگاه

پیشگام در تولید خودروهای هیبریدی

تویوتا، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خودروهای هیبریدی، با معرفی تویوتا هایلندر هیبرید مدل 2024 بار دیگر توانسته است جایگاه خود را در بازار خودروهای هیبریدی تثبیت کند. این شاسی‌بلند متوسط با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای هیبریدی را به خود جلب کرده است.

تنوع تیپ‌های عرضه شده

تویوتا هایلندر هیبرید 2024 در چهار تیپ مختلف عرضه می‌شود:

  • LE
  • XLE
  • Limited
  • Platinum

هر یک از این تیپ‌ها با امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه می‌شوند. سیستم‌های چهار چرخ محرک و محرک جلو برای تمامی تیپ‌ها فوت بت قابل سفارش هستند و صندوق عقب برقی بدون دخالت دست به صورت استاندارد در همه تیپ‌ها ارائه می‌شود.

مشخصات فنی

همه تیپ‌های تویوتا هایلندر هیبرید مدل 2024 به یک پیشرانه هیبریدی مجهز شده‌اند که شامل یک موتور بنزینی 2.5 لیتری و سه موتور برقی است. این سیستم هیبریدی در مجموع توانایی تولید 243 اسب بخار را دارد. گیربکس این خودرو از نوع متغیر پیوسته با کنترل الکترونیکی (ECVT) است که نیرو را بسته به سفارش مشتری به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

مصرف سوخت و برد مسافتی

یکی از مزایای برجسته تویوتا هایلندر هیبرید 2024 نسبت به مدل بنزینی آن، مصرف سوخت بهینه‌تر است. این خودرو با یک باک بنزین می‌تواند مسافتی بیش از 990 کیلومتر را طی کند که این ویژگی آن را به یکی از کم‌مصرف‌ترین شاسی‌بلندهای موجود تبدیل کرده است.

ایمنی

تویوتا همواره به تولید خودروهای ایمن معروف بوده است و تویوتا هایلندر هیبریدی 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این خودرو به تازگی توانسته است از موسسه NHTSA پنج ستاره ایمنی دریافت کند و از طرف موسسه ایمنی جاده (IIHS) نیز به عنوان برترین خودرو ایمن در سال 2024 معرفی شده است.

این سطح بالای ایمنی، همراه با امکانات پیشرفته و مصرف سوخت بهینه، تویوتا هایلندر هیبرید 2024 را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به خودروهای هیبریدی تبدیل کرده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...