احیای ۸۷۷۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در دولت سیزدهم

نوشته شده توسط:مجله 8 نیوز 8 نیوز | ۰ دیدگاه

نقش دولت در احیای واحدهای اقتصادی

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی، سید امیرحسین مدنی، اعلام کرد که دولت سیزدهم تا کنون موفق به احیای ۸۷۷۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال شده است. این اقدامات در راستای حمایت از تولید داخلی و افزایش اشتغال در کشور صورت گرفته است.

جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی در مازندران

در جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال مازندران که در سفر رئیس جمهور به این استان برگزار شد، مدنی اظهار داشت که با احیای این واحدها حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان (همت) سرمایه احیا شده و برای بیش از ۹۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

تزریق منابع به صنایع پایین دستی

مدنی بیان کرد که ماهیانه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان از طریق خط اعتباری به صنایع پایین دستی پتروشیمی و فولاد تزریق می‌شود. این اقدامات منجر به احیای بسیاری از واحدهای نیمه فعال شده و نقش مهمی در تقویت صنایع داخلی ایفا کرده است.

تشکیل کارگروه احیای واحدهای تولیدی تحت تملک بانک‌ها

به دستور رئیس جمهور و در سفر به سمنان، کارگروه احیای واحدهای تولیدی تحت تملک بانک‌ها تشکیل شده است. این کارگروه با همکاری نهادهای مختلف در حال پیگیری نوسازی ماشین‌آلات صنعتی دانلود اپلیکیشن جت بت است تا تعداد بیشتری از واحدهای تولیدی از این طریق احیا شوند.

چشم‌انداز احیای واحدهای تولیدی

این اقدامات نشان‌دهنده عزم جدی دولت در حمایت از صنایع داخلی و افزایش تولید ملی است. با ادامه این روند، انتظار می‌رود که تعداد بیشتری از واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید بازگردند و نقش موثری در کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید ناخالص داخلی ایفا کنند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...